Cercar en aquest blog

Entrades populars

15 de febr. 2012

IA CLUA EM VA MARCAR TANT MUSICAL COM IDENTITÀRIAMENT

IA CLUA EM VA MARCAR TANT MUSICAL COM IDENTITÀRIAMENT

Si bé, d´una banda, l´any 1967 musicalment parlant em va impactar per la majestuosa obra "Sgt. Pepper´s..." dels Beatles, d´altra, a casa nostra, escoltava a Els Tres Tambors i poc després a Dos+Un, Pau i Jordi, Falsterbo 3, etc.. amb una forta influència Byrds i sobretot Dylan (i aquests a la vegada d´activistes més radicals com Woody Guthrie o Pete Seeger), però, a diferència d´aquests, ho fèien en la nostra llengüa que parlàvem de manera familiar: en català!.
No cal dir que allò em va marcar tant musical com identitàriament per a la resta de la meva existència. He servat per sempre més a la memòria,  tots aquests intèrprets que a ben segur, féren despertar i niuar aquests nobles anhels -desconeguts fins aleshores- tant per mí, com per altres persones del país. Gràcies Ia. Gràcies a tots.
16.09.2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada